wtorek, 29 stycznia 2013

wish moim wishem :)

Mimo trudnego dzisiejszego dnia, przesyłka którą dostałam sprawiła choć chwilowy uśmiech na mojej buzi. Gaśnie życie mojej chrzestnej, kilka godzin spędziłam przy jej łóżku w szpitalu. Jak miłym zaskoczeniem były perfumy z wymianki za Marca Jacobsa. Swoje Dot wymieniłam na Wish. Uwielbiam te perfumy, chociaż zawsze kupowałam małe miniaturki. Skończyły mi się i jak zobaczyłam że istnieje możliwość zamiany od razu się zgodziłam :) Te perfumy kojarzą mi się z ciepłem, ze słodyczą, pięknie współgrają z moją skórą. Tworzą woal zmysłowości za mną. Roztaczają zapach tak wielobarwny,że sama nie umiem wymienić co mnie w nich pociąga :) chyba wszystko :)  Jako,że byłam grzeczna, no dooobra- wybłagałam :P próbkę Hipnotic poison :) ahhhh te cudne migdały :) ale i tak wolę Wish :))))) Mój Eden musi chwilowo pójść w odstawkę na poczet diamentu. A Wy który zapach wolicie? Dot czy wish?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...