środa, 27 lutego 2013

wiosenny subtelny makijaż

Dzisiaj przedstawiam propozycję makijażu bardzo subtelnego. Postawiłam na rozświetlenie. Do wykonania użyłam:
krem upiększający Nivea
podkład Loreal Lumi magique nr 4
bronzer Butterfly 6
policzki rozświetliłam cieniem z paletki sleek oh so special
oczy: paletka no name
eyeliner bell
tusz do rzęs gosh amazing
róż na policzkach astor004
usta to pomieszanie dwóch kolorów różu i pomarańczy za to 4 kosmetyków :) 
pomadka wibo nr 08,avon szminka kolor apricotta, farbka sleek 156, szminka maxfactor14





4 komentarze:

  1. Oj tak, delikatnie i subtelnie - lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!Mam nadzieję, że mnie pamiętasz?
    Pięknie wyglądasz:)
    Będę częściej zaglądać pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...