poniedziałek, 25 marca 2013

Ostatnie zdobycze

 Przedstawiam 3 bohaterów tego postu. Dwa z nich były mi całkowicie nieznane. Zapraszam w pachnącą podróż :)



DKNY pure rose 50ml
Ujmujący zapach róży w najczystszej postaci – szczery, lekki i subtelny.
za 50ml zapłacimy 259zł
moja ocena: całkowicie nietrafiony zapach. Jest to przeciwieństwo tego co lubię. Koszmarek o którym chcę jak najszybciej zapomnieć ;)
2/10  za estetyczne opakowanie.


Amor Amor Forbidden kiss 100ml
Najnowsza wersja klasycznego `Amor Amor`. Ta kompozycja to mix cienia i światła, kusi tym, co zakazane...
Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, grejpfrut, różowy pieprz
nuta serca: kawa, frangipani
nuta bazy: białe piżmo, wanilia
Cena: 200zł / 50ml
moja ocena: zapach trafiony. Jest w nim coś co mnie bardzo pociąga. Idealne perfumy na co dzień. Przypominają mi jabłuszko Lempickiej.
ocena 8/10


Thierry Mugler, Alien EDP
Tajemniczy, płynący równocześnie z początków dziejów i najodleglejszej przyszłości - nowy zapach Thierrego Muglera "Alien" jest pełen sprzeczności. Hipnotyzujący drzewno-ambrowo-kwiatową wonią.
Flakon przypomina niezwykły klejnot. Jego głęboka ametystowa barwa symbolizuje zamyślenie i spokój ducha. Lustrzane odbicie wyrytej w szkle nazwy tworzy tajemniczy znak, który pojawia się również na dnie flakonu w formie pieczęci.
Nuty zapachowe: kwiat pomarańczy, ambra, jaśmin, nuty drzewne, nuty zielone, wanilia
moja ocena: ten zapach jest mi bliski od dawien dawna. Jest idealny na wieczór, mocny i uwodzący. Muszę mieć natchnienie na niego :)
8/10 Buteleczka którą posiadam(15ml) jest bardzo niestrannie wykonana... Butelka 100ml wygląda o niebo lepiej.


2 komentarze:

  1. od dłużzego czasu choruję na DKNY :) te perfumy są przepiękne, Aliena Kocham od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja DKNY nie cierpię :) szukają domu w zamian za kaskę lub inne perfumy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...