poniedziałek, 21 października 2013

dziękuję! jesiennie :)

Witam Was :)
dzisiaj nie będzie o makijażu. Przychodzę z podziękowaniami. Mój blog wyświetlono już ponad 60 000 razy co jest dla mnie powodem do uśmiechu i zadowolenia. Jeszcze jedna osóbka i stuknie mi trzy cyfrowa liczba obserwatorów, a to już powód do szczęścia. Jest mi niezmiernie miło,że zaglądacie tu czasami, czytacie, oglądacie.

Teraz troszkę prywaty :)
miałam w sobotę jechać na pokaz Zmalowanej przy współpracy z firmą Isadora. Jednak czytając harmonogram spotkania, w którym większość czasu miało być poświęcone gadaninie jak to Zmalowana dostała się do TVN odechciało mi się. Wolałam jechać na spacer w mazurskie lasy niż słuchać o czymś co nic do mojego życia nie wniesie :) Mam swoje zdanie na ten temat ;). 
Tak więc zamiast fotek ze spotkania macie fotki pięknej złotej mazurskiej jesieni ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...