poniedziałek, 6 stycznia 2014

Makijaż Spożywczy II

Witam. Przybywam z kolejną propozycją makijażu na konkurs, który odbywa się TU . Malwinka dała do myślenia z tematem.
Oto lista spożywczych produktów wykorzystanych w tym makijażu:
-kakao- jako bronzer :)
-mąka ziemniaczana- jako matujący puder + rozbielenie detali twarzy
-posypka do ciast- powybierałam jedynie białe
- mazak lukrowy- do maziania buzi ;)
 -miód-usta
Na twarz zaaplikowałam podkład MaxFactor Lasting Performance (kolor 109). Zmatowiłam twarz mąką ziemniaczaną. Wymodelowałam twarz bronzerem, którym było kakao :) Brwi maznełam paletką Catrice. Na całą ruchomą powiekę zaaplikowałam pigment MAC (grape), załamanie powieki czarnym matowym cieniem Inglot ( 391), rozcieram krawędź metalicznym cieniem z paletki electric tym samym maluję dolną powiekę. Kąciki oczu oraz łuk brwiowy maluję cieniem  nouba(209). robię kreskę eyelinerem na powiece oraz zaznaczam nim kącik oczu Rimmel(kałamaż). Usta maluję miodem, który sama zrobiłam ze sosny. Twarz ozdabiam  ornamentem, który zrobiłam z mazaka lukrowego oraz białego cienia Inglot (373) połączonego z duraline.
oto efekt końcowy










a oto co jest do wygrania w tym konkursie



10 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) teraz można cię schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta praca jest świetna!! Bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe! ;)

    http://www.mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) W pierwszym swoim makijażu, którego nie wysłałam również użyłam tego lukru, z tym że zielonego i zrobiłam nim kreskę na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Zapraszam do mnie: http://karmazynowabajka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz talent! Makijaż bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie fioletowe makijaze <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...