poniedziałek, 24 lutego 2014

Urodzinowo

Kolejny rok blogowania minął 22 lutego. Nawet nie miałam jak o tym wspomnieć. Przez te dwa lata dojrzałam i co za tym idzie ta strona także :) zdjęcia są bardziej dopracowane, makijaże staranniejsze. Pozyskałam dużo klientek za które dziękuję niebiosom, ponieważ spotykam praktycznie same dobre duszyczki :)
Każda z Was jest dla mnie ważna. Każdej z Was jestem wdzięczna,że oceniacie moje prace,że piszecie do mnie i za to że po prostu jesteście!
oby kolejny rok przyniósł tyle samo bądź więcej dobra :)
Ps. Uwielbiam Was, wiecie? :)))))))
Przesyłam gorące uściski :*


Blog teraz troszkę zaniedbałam i tak będzie jeszcze przez jakiś czas. Oto powód...


Wierze,że i tym razem uda mi się pokonać chorobę.
Ściskam Was serdecznie Natalia

14 komentarzy:

  1. wytrwałości, ja nigdy nie dałam rady blogować rok bez przerw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się przez jakiś okres starałam dodawać codziennie posty :)

      Usuń
  2. Życzę zdrowia i trzymam kciuki za wygranie walki z chorobą :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za każde słowo wsparcia. Jesteście WIELKIE!

      Usuń
  3. Ja we wrześniu będę na blogerze dwa lata, choć wcześniej miałam też bloga na onecie, ale na blogspocie bardziej mi się podoba.
    Kurde zdrowia Ci życzę i to bardzo, bardzo uderzyło mnie to, że jesteś taka pozytywna, u mnie niedawno wykryto guza na tarczycy i przyznam, że pomimo tego, że zawsze byłam bardzo odważną dziewczyną, pierwszą noc przepłakałam i w ogóle jakoś przestałam spać z nerwów, choć na co dzień staram się być silna i pozytywna, w głębi cholernie się boję i martwię... to takie dziwne i skomplikowane. Też tak miałaś?

    +Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją blogów? Zapraszam:
    i-am-who-i-really-am.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz życzę wszystkiego co najlepsze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja podchodzę do tego poztywnie, po prostu z całych sił wierzę,że i tym razem będzie wszystko w porządku. Trzeba wierzyć...

      Usuń
  4. trzymam mocno kciuki i życzę zdrówka i kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Her clothes are always in army style pants.
    Wearable art beautiful fashionable silk art scarf designed by Bob Mackie.
    my brother had served in the army scarf for two years
    He is wearing a all black suit.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne makijaże!zapraszam do siebie ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...