wtorek, 24 czerwca 2014

Annabelle minerals make-up with the minerals /natural make-up

przedstawiam makijaż, który wykonałam kosmetykami mineralnymi Annabelle Minerals o których pisałam tu KLIK



 Podkład mineralny używam z wodą termalną, ma wtedy mocniejsze krycie i łatwiej się rozprowadza. Wypróbowałam już chyba wszystkie wody termalne i dla mnie najlepsza jest ta z La Roche Posay.
Wysypuję na wieczko odpowiednią ilość podkładu. Spryskuję pędzel wodą termalną i miziam po sproszkowanych minerałach :)
Krycie można stopniować. Czym mocniej zwilżony pędzel tym mniejsze krycie.






makijaż wykonany tymi oto kosmetykami :)

22 komentarze:

  1. makijaż przepiękny, a brwi....śliczne! Fajny sposób z tą wodą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zawsze minerałki używam z wodą, lepiej "stapiają się" ze skórą :)

      Usuń
  2. elegancko ; ) zdecydowanie moje kolory jeśli chodzi o odcienie ;))
    healthfashbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie one też przypadły do gustu,
      proszę o nie zamieszczanie swoich linków do blogów

      Usuń
  3. Piękny makijaż! Ja nie mam nic ani z Annabelle ani z Lily Lolo :/ Jedynie minerałki Clarinsa mam, z czego najbardziej uwielbiam sypańca <3 Muszę się kiedyś skusić na A. i LL. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) zwłaszcza te cienie :D ♥

      Usuń
  4. Beautiful makeup!!! Nice blog!!
    would you like to follow each other? let me know..
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      proszę nie wstawiać swoich linków

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli mój blog na tyle Cię zaciekawił, że zostałaś moją obserwatorką-bardzo się cieszę. Ale sformułowanie-obserwacja za obserwację- mnie zadziwia...
      nie wstawiamy swoich linków...

      Usuń
  7. Co prawda nie mam niczego z tych firm, ale makijaż bardzo mi się podoba. Cudownie współgra z Twoją urodą, a oczy masz nieziemskie! :) Ja takiej kreski eyelinerem chyba nigdy nie wypracuję :D zawsze muszę coś schrzanić, ale mam do tego dwie lewe ręce :) Gorąco pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :D oczy uważam za swój najlepszy atrybut :) eyelinerem maluję się od 15 lat więc już mam jako taka wprawę ;)

      Usuń
  8. Oj żebym ja umiała się ta malować ;)
    Śliczne masz oczka.
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, proszę o nie dodawanie swoich linków

      Usuń
  9. Świetny makijaż. Pięknie wyglądasz. Również uzywam tej wody :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje
      uważam że to najlepsza woda pod słońcem. Mnie się bardzo poprawiła kondycja skóry po niej

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...