środa, 1 października 2014

e-makeupownia "jesień z makijażem"

Postanowiłam wziąć udział w konkursie jaki ogłoszono na stronie e-makeupownia. Konkurs o tematyce "Jesień z makijażem".
Sama robiłam wianek z badylków i sztucznych cudowności.

do wykonania makijażu użyłam:

twarz: podkład Mac mineralize,puder Miyo, bronzer Glazel i Miyo, korektor Estee Lauder.
Oczy: paletka Revolution2, paletka sleek au naturel, cienie Miyo, pigment Essence, Pigmenty MAC,  eyeliner Rimmel,tusz Rimmel, sztuczne rzęsy no name.
Usta:Rimmel
Malunek na mostku: wszystkie cienie świata ;) pomieszane z duraline
oto zdjęcia które zgłosiłam:





a oto pozostałe fotki :*









26 komentarzy:

  1. cudownieeeeee! bardzo mi się podoba Twoja interpretacja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski makijaż i cała stylizacja :) Istna pani Jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oko cudowne <3 Wogóle całość miażdży :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pięknie :) Trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż <3 jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe drzewko na szyi :)
    Moją pracę na ten konkurs znajdziesz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały makijaż
    masz piękny kolor oczu!

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, chętnie odwiedzę Twój blog :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tak pozyskuje się czytelników...

      Usuń
  9. Śliczny makijaż, pięknie wykonane oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite zdjecia i make up!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje i te drzewko super, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż, chyba nigdy nie dojdę do takiej perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję, co do perfekcji-nie przesadzajmy ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...