czwartek, 11 czerwca 2015

sunblock, UV, sunscreen



Witam Was Kochane po długiej przerwie. Teraz będzie mnie tu więcej :)

Jako, że lato zaczyna się już niedługo a dni są coraz cieplejsze chciałabym poruszyć ważną kwestię. Jak każda kobieta lubię być opalona. Takie osoby wyglądają atrakcyjniej, szczuplej.
Niestety niektórzy opalają  się godzinami bez zabezpieczeń a nie tędy droga. Ja posiadam mnóstwo, mnóstwo pieprzyków i od pewnego czasu zrezygnowałam z leżenia na słońcu. Używam  wieczorem balsamu samoopalającego a w dzień stosuję wysokie filtry, dzięki czemu jestem i opalona i zabezpieczona. Moja skóra już nie jest tak wysuszona.
Wiem, że wiele z Was nawet nie zdaje sobie sprawy z tego jak zły wpływ mają na nas i nasze zdrowie promienie UV. Spójrzcie na fil poniżej i zobaczcie jak widzi nas słońce. Gołym okiem niewidoczne zmiany skórne uwidocznia kamera UV. Warto obejrzeć do końca.

 a oto kosmetyki które polecam z wysokimi filtrami:

kremy do twarzy:




balsamy:



podkłady:




2 komentarze:

  1. Matujący Vichy polecam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. More power to you and your blog – you look fab!


    http://www.2015handbagshops.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...