czwartek, 7 lipca 2016

Golden Rose vs MAC



Długo poszukiwałam pomadki, która jest w kolorze fuksji, ale wykończenie będzie mieć bardziej satynowe niż matowe. Ciekawe czy zgadniecie w asortymencie jakiej firmy ją znalazłam :D
no pewnie że Golden Rose :D
a mowa dokładnie o nr 02. Dla porównanie zestawiłam go z równie cudnym kolorem od MAC'a .
Ten z firmy MAC to prawdziwy mat, ale trudny do noszenia. Kruszy się i bardzo nieładnie schodzi.
Ten z GR ma delikatne drobinki w sobie, dzięki czemu wykończenie jest satynowe niż matowe. Trzyma sie wieczność i ani drgnie. Cuuuudowny!
Macie? Lubicie?






7 komentarzy:

  1. wow kolor cudo ! faktycznie różnica kolorów niewielka mi nawet sie lepiej ten z GR podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek. Uwielbiam takie róże ;) Bardziej wolę jednak matowe wykończenie;) https://swiatbrygidki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek. Uwielbiam takie róże ;) Bardziej wolę jednak matowe wykończenie;) https://swiatbrygidki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten odcień GR<3 ja mam 04

    OdpowiedzUsuń
  5. Odcienie bardzo podobne ;) bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki są rewelacyjne sama mam dwie ;) różową i nude :)
    https://jagglam.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* na pewno się odwdzięcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Sehr guter Artikel einen Freund, es wäre besser, wenn die letzte Anweisung und Schlussfolgerungen für die Leichtigkeit in seinen Schlussfolgerungen zu ziehen. weiterhin hinsichtlich der Lärm aus dem Laden Zahra Kräuter zuverlässig und größte in Indonesien für Ihren Blog (Erfolg) ist immer erfolgreich
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...