poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Bell HYPOAllergenic mascara, eyeliner

Znowu polski akcent w makijażu :) duet dla wrażliwych oczu :)

      Delikatna formuła tuszu jest stworzona specjalnie dla osób o wrażliwych oczach i noszących szkła kontaktowe. Wydłuża, pogrubia i subtelnie podkręca rzęsy. Pozwala stworzyć efektowny i trwały makijaż zmniejszając ryzyko powstawania uczuleń. Mascara jest bezzapachowa, nie zawiera alkoholu. O kondycję rzęs dbają odpowiednio dobrane składniki zawarte w formule mascary, takie jak: wit. E, woski roślinne i wosk pszczeli oraz oliwa z oliwek. Dzięki nim rzęsy są wzmocnione, bardziej elastyczne i zyskują piękny połysk i zdrowy wygląd. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka z grzebyczkiem modelującym ułatwia aplikację tuszu i wyeksponowanie nawet bardzo krótkich rzęs, ponadto precyzyjnie je rozczesuje i nie pozostawia grudek.
Produkt przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa i okulisty.
(tekst zapożyczony ze str wizaż.pl)

Moja opinia?
 Mam bardzo wrażliwe oczy. Jestem osoba noszącą szkła kontaktowe i często zdarza mi się łzawić przez jakiś tusz. Dodatkowo jestem alergiczką, reagującą płaczem i kichaniem na niektóre rzeczy :) Dla mnie taki tusz to zbawienie. Zwłaszcza teraz gdy nadchodzi wiosna i zaczną pylić różne rośliny i drzewa. Tusz jest na tyle przyjazny dla moich oczu, że przez cały dzień użytkowania, nie czuję go na oku. Chwała mu za to. Najgorsze dla mnie to tuszę, które na tyle twardnieją na rzęsach,że okiem nie można mrugnąć :)
Mały minus to, to,że nie podkręca ani nie pogrubia rzęs. Są podkreślone i tyle. Choć... widziałam gorsze efekty po innych  :)
mimo wszystko polecam.
moja ocena?
na 10 daję 9
za 10ml zapłacimy około 16zł


kolej na eyeliner
Hipoalergiczna konturówka do oczu w płynie
Pozwala na stworzenie wyrazistej, precyzyjnej kreski. Trwała, nie rozmazuje się. Odpowiednia dla osób o wrażliwych oczach, noszących okulary i szkła kontaktowe. Bezzapachowa, nie zawiera alkoholu oraz parabenów. Przebadana okulistycznie.
(tekst zapożyczony z str wizaż.pl)

moja opinia?
Już na stracie dyskwalifikuję go aplikator. Bardzo nie lubię takich twardych końcówek. Ani to miłe, ani to proste w obsłudze. Przeboleję się z tym jednym opakowaniem. Drugiego nie kupie.
moja ocena?
na 10 daję 4
wolę swój sprawdzony eyeliner, który nie odbiega jakością od tego nowego
za 1,3 ml zapłacimy około 13zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...