poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Virtual eye shadows 200, pędzelki z Biedronki, makijaż :)

Kolejny polski produkt do makijażu.

Zestaw trzech trwałych cieni do powiek. Cienie są mocno nasycone pigmentami, dzięki czemu możesz wykonać doskonały makijaż oczu. Utrzymują się przez długi czas i nie osypują. Idealnie dobrane kolory pozwalają na wykonanie wielu kombinacji kolorystycznych. Formuła kosmetyku została wzbogacona o filtr ochronny przeciw promieniowaniu UVA i UVB. Zestaw wzbogacono o lusterko i podwójny aplikator. Produkt nie zawiera parabenów.
(tekst zapożyczony ze str ladymakeup.pl)

moja opinia?
Cienie są zamknięte w ładnym, eleganckim opakowaniu. Paletka zawiera aplikator i malutkie lusterko. Kupiłam ją ze względu na najjaśniejszy beżowy cień. Pigmentacja jest taka sobie, ale z baż pod sobą już dają radę. Dają ładne satynowe wykończenie.
moja ocena?
na 10 daję 7. Pigmentacja mogłaby być mocniejsza.
za kasetkę zapłacimy 14zł-17zł




To na koniec zaprezentuję pędzelki biedronkowe. Za 13,90 mamy 5 pędzelków zamkniętych w etui. Mi trafił się kolor srebrny(innych już nie było). Liczyłam na czarne :) ale to mało ważne bo i tak ich w tym etui nie trzymam. Jakość jak za ta cenę jest dobra. Nie powala. Moim zdaniem są zbyt miękkie. A najbardziej pędzel do różu, pudru. Ale rozświetlacz z nim jako tako chcę współpracować :)

kończąc maraton polskości :) pokazuję make-up z wykorzystaniem dzisiejszych gwiazd.
oto co użyłam:
bb krem eveline, light pomieszany z medium
korektor, eveline 8 w 1, light
 puder w kamieniu, rimmel match perfection, 103 true ivory
bronzer, butterfly
baza pod cienie: Hean, stay on
paletka do brwi, essence
paletka cieni virtual. 200 desire
eyeliner, bell hypoallergenic, 10
tusz, bell hypoallergenic, 10   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...